Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 23 sierpnia 2015

... " Zauroczenie " ...


Słońce za kotarą skryte,
Rozkłada ramiona z iskier,
Nie zahacza o płynący czas,
Omija rzeki,
Drwi z pulsującej ziemi, nabrzmiałej od krwi przodków,
Bawi się czyimś życiem,
Przecina liny, niczym Mojry,
Nie daje chwili na odpoczynek.
Ucieczka nie równa się  z powrotem,
Pamięć zawodzi nad tymi, którzy boją się zapomnienia,
Iskry parzą duszę czarne od popiołów zniszczonych miast,
Promienie oślepiają nikczemne spojrzenia,
Zostali ślepcy łaknący jasności,
Przecież tu jestem i świecić będę zawsze - uśmiechnęło się słońce.

WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE!

5 komentarzy:

  1. Bardzo dobry wiersz. :) ! Najbardziej podoba mi się fragment: "Iskry parzą duszę czarne od popiołów zniszczonych miast,
    Promienie oślepiają nikczemne spojrzenia". Już na pierwszy rzut oka widać, że masz świetny warsztat, a pisanie wierszy sprawia Ci ogromną przyjemność. Pozdrawiam :) Jeszcze tutaj wpadnę!

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejkuu! Jaki super. Zapadł mi w serce ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. super, pokazuje jaka miłość jest groźna;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mocniejszy tekst ;)
    Walczysz słowem.. Nie chciałbym złamać Twojego serca ;)

    Podoba mi się ;)

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko brzmi tak brutalnie ;) cieszę się, że w ten sposób zinterpretowałeś wiersz. Wiele dla mnie znaczą szczere opinie, więc dziękuję Ci za nią ;)

      Usuń