Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 9 sierpnia 2015

... " Nienawiść " ...

Ciemne jak noc oczy,
Upojone szaleństwem lat,
Uśmiech w cieniu migocze,
Jak ptak powracający z życia kart.
Dłonie wyciągnięte w stronę słońca,
Stopy twardo postawione na ziemi,
Ta droga stała się męcząca,
Jesteśmy jak w starych filmach - niemi;
Z rozdartego gardła tylko szloch się wydobywa,
Nikogo nie obchodzący.
Czarne chmury spowijają życie,
Niczym błyskawice;
Łzy kapią na drogę,
Wypalają w asfalcie znaki,
Zostają tylko zaschnięte na uboczu maki.
Jednak ty też się tu znalazłeś,
I rodzę się na nowo,
Widząc, że odnajdujesz się w bezgranicznej ciemności.
Myślisz o upadku - to ci na rękę,
I choć zgubiłam się w tej trwodze,
I choć drogi znaleźć nie mogę,
Cel wypełniłam należycie.
Doprowadziłam cię do źródła tętniącego krwią,
A ty nazywasz je życiem;
Teraz mogę usiąść na kamieniu,
Złapać głęboki wdech,
Może zamknę oczy?
Nic już mi nie pozostaje,
Puszczam linę przeznaczenia,
Opadam w mrok, 
Za tobą!
Czuję się lżejsza,
Nic mnie nie zatrzymuje.
Przegrałam...
Wiem, wiem!
Zasłużyłam,
Jednak próbuję dostrzec światło w tunelu,
Unoszę głowę:
To złudzenie.


WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE! 

7 komentarzy:

  1. Ten wiersz... Ma coś w sobie. Chociaż czuję w nim coś mrocznego. Niemniej, podoba mi się Twoja twórczość.
    Pozdrawiam
    A. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny wiersz. Jest on bardzo dobrze napisany ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję :) moje wiersze są dość mroczne, ale nie mam na to wpływu. Nie potrafię pisać o wesołych sprawach, choć jestem niepoprawną optymistką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale twórczo!

    http://roksomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wspaniale wpasowuje się w moje przeżycia! Tak bardzo mogę się z nim utożsamić. Dziękuję za niego :)

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Klimat niesamowity, atmosfera Twojego bloga przyciąga mnie niczym fantasy i życie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju mega! Czekam na więcej! :)
    a przy okazji zapraszam do mnie. Może Ci się spodoba :)
    http://dominikaaniedbalfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń